Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar Aktuellt datum och tid: tor jun 27, 2019 6:21

Svara på tråd  [ 3 inlägg ] 
 FCLC - BBK 
Författare Meddelande
Grönvit legend
Användarvisningsbild

Inlägg FCLC - BBK
Wow... 2-0 efter 24 minuter... Riktigt dyngförsvar från BBK, juniornivå... Man får väl sätta dessa mål på premiärkontot eller nå... :shock:

sön apr 07, 2019 15:26
Grönvit legend
Användarvisningsbild

Inlägg Re: FCLC - BBK
Upplever inte BBK utspelat men snarare totalt idélöst... Som sagt, kanske tagna av premiärnerverna. Men 4-0 i första matchen är stort IG

sön apr 07, 2019 16:25
Lagkapten

Inlägg Re: FCLC - BBK
Satt precis och tänkte samma sak, juniornivå på försvarsinsatserna vid en del ingripanden. Hade jag inte riktigt väntat mig...
Men som du säger, inte helt utspelade. Däremot visar det ju sig att det straffar sig direkt med såna misstag.
Upplevde vekhet i duellerna, det såg tidvis stressigt ut, och man var inte alltid på tårna när Linköping vände om snabbt och då vid ett flertal tillfällen hamnade i numerärt underläge.
2-0 hade känts mer rättvist om man suddat bort de värsta försvarsmissarna och nog hade någon boll kunnat slinka in på de få chanserna man hade. Green hade inte så mycket att jobba med dock.
Går att se målen i repris här - https://www.kuriren.nu/sport/highlights ... 73724.aspx (kräver nog prenumeration dock tror jag)
Om vi bortser från det inledande målet så tycker jag ändå att man börjar matchen rätt bra och det fanns även perioder, men men...

Vi får helt enkelt hoppas att premiärnerverna har släppt och att de inte drabbas av hemmapremiärnerver kommande helg istället.
Sandviken verkar dock inte bli så lätt att tas med där bland annat bekantingen Leo Englund (fd Ske-å) huserar. Gjorde 2 mål nu i första matchen mot Sollentuna.

mån apr 08, 2019 11:13
Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Svara på tråd   [ 3 inlägg ]